-
Záludnost a zrádnost - autoři se pokouší hráče zmást podobně, jako je zmatená hlavní hrdinka propadající psychotickým stavům. Ne všemu, co Senua vidí, se dá věřit - co je halucinace a co ne?
-
Přecházení propastí - zpočátku lze po trámech nad propastí projít, ale později už musíte balancovat (např. držet Senuu zpříma), jinak spadnete.
-
Boj - je založen na tradiční kombinaci uhýbání, krytí, rychlého (slabšího) útoku, silného útoku a prorážení krytu. Důležité je také soustředění (focus), které se doplňuje během boje. Když se doplní (zabliká kouzelné zrcadlo, které nosí Senua u pasu), umožňuje to krátkodobě zpomalit čas, takže Senua může zasypat okolní nepřátele sprškou ran. V poslední třetině hry přituhuje a nepřátelé jsou silnější.
-
Našeptávající hlasy - Senuiny myšlenky ve hře uslyšíte v podobě mnoha hlasů. Všechny něco reprezentují a v některých momentech vám mohou lehce poradit.
-
Permanentní smrt, nebo jen trik? - před vydáním se objevila informace, že pokud příliš často umíráte, hra vám vymaže pozice, takže umřete permanentně a budete muset začít znovu. Protože to nikde není ukázáno, poznali byste to jen podle černé hniloby na Senuině pravé ruce, což je znamení jejího prokletí (vypadá to jako popínavé úponky). Pokaždé když zemřete, tato hniloba se rozšíří, a když se dotkne hlavy (sídlo duše), Senua podlehne svému utrpení a zemře navždy. Jenže to je jen psychologický trik na zvýšení napětí a žádná permanentní smrt tam ve skutečnosti není. Už jsem říkal, že je hra záludná?
|